За жените, които редовно консумират соеви продукти, има по-малък риск от рак на гърдата, защото те увеличават нивото на изофлавона генистеин, сочат резултатите от японско изследване, цитирани от Франс прес. Изследването на Националния раков ... научи повече от health.actualno.com